Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Калоерова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Калоерова В. Г. 
Греческие паремические языковые формы с русскими соответствиями как средство обучения новогреческому языку / В. Г. Калоерова, М. Г. Сенив // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 154-161. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Зважаючи на принципи і методи дидактики, висвітлено використання досліджених грецьких паремічних мовних форм з російськими співвідношеннями у процесі навчання новогрецької мови та в культурологічному аспекті на заняттях у загальноосвітніх школах та ВУЗ.

Основываясь на принципах и методах дидактики, показано использование исследованных греческих паремических языковых форм с русскими соответствиями при обучении новогреческому языку и в культурологическом аспекте на занятиях в общеобразовательных школах и ВУЗ.

Being based on principles and methods of didactics, the article shows the way the Greek paremical language forms under study with the correspondent Russian forms can be used in Modern Greek teaching and in culturological aspect at secondary schools and higher schools.


Ключ. слова: греческие паремические языковые формы, фразеологические единицы
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш145.3-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жеребченко В. И. 
Дидактические основы формирования и воспитания личности студента в учебно-тренировочном процессе / В. И. Жеребченко, В. Г. Калоерова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 295-304. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Висвітлено завдання педагогіки, закономірності, загальнотеоретичні дидактичні принципи навчання. Обговорено особливості розвитку та удосконалення цих закономірностей, запровадження їх у фізичному вихованні оздоровчого та спортивного напрямку.

Рассмотрены задания педагогики, закономерности, общетеоретические дидактические принципы обучения. Освещены особенности развития и расширения этих закономерностей, применения их в физическом воспитании общеоздоровительного и спортивного направлений.

Pedagogic, laws of education, theoretical didactic principles of education. The development and extension of these pedagogical laws, their application to the physical education, health improving and sport tends.


Ключ. слова: педагогика, дидактика, физвоспитание, совершенствование
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калоерова В. Г. 
Аспекты многопрофильной реабилитации инвалидов в процессе профессиональной подготовки специалистов по физической реабилитации / В. Г. Калоерова, А. Г. Селезнев, Л. П. Середенко, Н. А. Таранова, Е. А. Королева // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 209-213. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрен подход к многопрофильной реабилитации инвалидов, ее виды и аспекты, осуществляемой в процессе профессиональной подготовки специалистов по физической реабилитации, а также пути практической реализации поставленных задач.

Розглянуто підхід до багатопрофільної реабілітації інвалідів, її види й аспекти, яка здійснюється у процесі професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації, а також шляхи практичної реалізації поставлених задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р + Р354.11р

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Калоерова В. Г. 
Идея гуманизации в системе образования: Греческий лингвострановедческий комментарий как один из механизмов ее реализации / В. Г. Калоерова, Е. С Калоерова, М. Г. Сенив // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 46-61. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Запропоновано використання полікультурного компонента - грецького лінгвокраїнознавчого коментарю як одного з механізмів реалізації ідеї гуманізації в системі освіти, заснованої на широкому застосуванні паремій, паремійних висловів і висловлювань стародавніх греків у загальноосвітніх школах і вищих навчальних закладах України.

Предложено использование поликультурного компонента греческого лингвострановедческого комментария как одного из механизмов реализации идеи гуманизации в системе образования, основанной на широком применении паремий, паремических выражений и изречений древних греков в общеобразовательных школах и вузах Украины.

The present paper proposes to include as a component the use of poly cultural, linguistic regional geography commentaries as a mechanism to raise the power of humanization notion role in the Ukrainian educational system of secondary and higher educational establishments by means of introducing widespread use of these commentaries which are based upon the Ancient Greeks paromias, paromia dicta and expressions.


Ключ. слова: гуманизация, лингвострановедческий комментарий, поликультурный компонент, паремия, паремические выражения
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в01 + Ш145.1-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Селезнёв А. Г. 
Комплексная модель решения проблем инвалидов в сфере образования и социализации / А. Г. Селезнёв, О. К. Зенин, В. Г. Калоерова, Н. И. Томашевский // Гуманіт. науки. - 2009. - № 2. - С. 22-28. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Репрезентовано практичний досвід рішення актуальних питань у сфері вищої освіти інвалідів та їх соціалізації у ході інтегрованого типу навчання у двох вищих навчальних закладах Донецького регіону в межах забезпечення їх рівних прав і можливостей. Висновки містять конструктивні пропозиції з оптимізації освітнього процесу, з розширення спектра професійних функцій фізреабілітологів шляхом навчання їх основам психологічної і соціальної реабілітації, а також через створення центрів сімейної соціальної реабілітації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського